Registrer deg gratis nå!

Jeg er en:
videre »

Hett på stranden

Endelig ferie. Jeg hadde gledet meg til dette helt siden jul og nå var det endlig mars og jeg hadde to uker fri fra jobben. Egentlig elsker jeg vinterværet i Norge. Når jeg var liten måtte mamma alltid ta noen snøball opp i fryseren slik at jeg hadde noen på sommeren som jeg kunne slenge på gutter. Det var det gøyeste jeg kunne tenke på! Men nå som jeg jobber pleier jeg å bli litt lei av vinteren og senest i mars trenger jeg en laaaang ferie et sted hvor det er varmt og godt. Så i år var det Søritalia som sto på planen og jeg hadde kjøpt meg en knapp bikini for å bli brun mest mulig. Egentlig skulle min besteveninne bli med meg men hun hadde fått seg kjæreste for tre måneder siden og var ikke til å snakke med. Jeg var skikkelig irritert på henne men det var ingenting jeg kunne gjøre noe med nå så jeg besluttet å ikke tenke på henne mer men bare nyte ferien for meg selv. For å være ærlig var jeg nesten litt lettet at det var bare meg som skulle gå på ferie fordi noen ganger syns jeg at det er deilig å være helt for meg selv, kunne gjøre akkurat det jeg hadde lyst på og ikke måtte ta hensikt til noen. Så endelig var dagen kommet og etter en fire times fly og en time på taxi var jeg endelig fremme på hotellet. Deilig å slenge alt inn på rommet! Jeg skynte meg med å ta på meg den nye bikini og etter bare 5 minutter var jeg ute ved stranden. Det var akkurat passe med sola, ikke for varmt og ikke for kaldt heller så jeg lukket igjen øynene og bare nyt følelsen av å være for meg selv. Jeg måtte ha sovnet og jeg våknet brått når noe kastet sin skygge over meg. Jeg åpnet øynene mine og trodde dem nesten ikke. En het italiener sto rett overfor meg med et stort smil. Huden hans var allerede brun, tennene hans skinnte hvit og det var noe med øynene hans som gjorde at jeg ikke klarte å se et annet sted lenger. Det tok litt lengre før jeg skjønnte hvorfor. De var lyseblåe og utrolig intens. Han sa et eller annet på italiensk og jeg svarte med den eneste setningen jeg en gang lærte meg på min første reise til Italia: Il tuo sorriso dolce è cosi. Han smilte enda mer og satt seg ved siden av meg. Vi begynte å snakke engelsk og vi fant fort ut at det var ikke det eneste vi hadde lyst til å gjøre. Siden han bodde der visste han om et sted vor det var ingen som kunne forstyrre oss. Han leide meg et sted som var gjemt fra nysgjerrige blikk men likevel midt på stranda og vi begynte å kysse. Leppene hans var utrolig myke og jeg visste med en gang at dette skulle bli en av de beste sexopplevelsene jeg noen gang kommer til å ha. Han kysset meg overalt og tok av meg først bhen og så trusa. Han var trolig erfaren og det var bare så deilig å ha en som man ikke må forklare hva man liker eller ikke. Han visste akkurat hvor han måtte kysse meg og hva han måtte gjøre for at jed ble kåt. Jeg begynnte å stønne litt og han var bare så deilig å ble berørt av. Etter at han hadde bortskjemt meg med munnen og fingrene var jeg klar for å ta ham imot. Jeg lå på ryggen og han skjøv seg sakte inni meg. Han var stor så det gjorde litt vond men han var forsiktig. Begynte sakte og etter hvert ble fortere. Jeg hadde øynene lukket hele tiden og bare nytet situasjonen. Det var ikke bare sex, en kan trygt si at vi elsket hverandre. Jeg ble hettere og hettere, kunne se at han begynte å svette og nå stønte han også litt. Så endte vi opp sammen og jeg har aldri før opplevd mitt høydepunkt like sterk som med ham. Det skulle ikke være siste gang i denne ferien. Hett på stranden

En drink til, herr Barkeeper

Jeg hadde bestemt meg for å virkelig nyte ferien og det innebærte også at jeg endelig skulle prøve ut ting jeg alltid hadde drømt om å gjøre. Når jeg har for mye tid i hverdage så pleier jeg å drømme meg bort og drømmene har for det meste noe med sex å gjøre. En drøm som kom om og om igjen var om at jeg forførte en barkeeper. Det passet seg godt at barkeeperen som jobbet på hotellbaren var en kjekk mann med ganske store armmuskler. Siden det ikke var feriesesong og jeg var den eneste jenta som reiste aleine var det ofte bare meg og noen gamle menn som satt ved baren om kvelden. Jeg pleide å bestille mojito og når han fikk øyet på meg var han allerede i gang med å mikse en mojito til meg. En kveld måtte jeg bare gripe sjansen. Det var noen flere mennesker der men det spilte ingen rolle for det jeg hadde bestemt meg for å gjøre. Jeg satt ved baren stedet jeg pleide å sitte og så nøye på ham. Jeg hadde på meg en knapp kjole og la merke til at han også kikket på meg hele tiden. Sakte men sikkert skle jeg fra stolen min og gikk bort til enden av baren, så meg rundt. Ingen som la merke til meg. Så var jeg allerede bak baren og krøp bort til han. Han så på meg, først litt nervøs men så med et lite smil som bare jeg kunne se. Jeg nølte ikke lenge men strøk med den venstre hånda mi over buksa hans. Det beveget seg noe der, og det var godt å føle det. Jeg åpnet glidlåsen hans så at han endelig fikk lov å komme ut. Jeg tok han med hånda først og hørte at det var noen som bestillte drinks. Han klarte å gi dem to øl mens jeg var i full gang. Så begynte jeg å suge på ham og han, tok ham helt inn i munnen og han ble hårdere og hårdere. Etter fem minutter kom han inn i munnen min. Nice shot, tenkte jeg, svelget og krøp tilbake til enden. Så rundt hjørnet, ingen som la merke til meg, og forsvant ut av baren.