Registrer deg gratis nå!

Jeg er en:
videre »

Fjellturen

Siden jeg er både født og oppvokst i Nord-Norge er det ikke uvanlig at helgene blir brukt ute i den flotte naturen som omgir oss her oppe. De fleste kjenningene mine bruker mye av tiden sin på ville hjemmefester som vanligvis avsluttes med en heftig bytur, hvor både lommebøker, penger og telefoner forsvinner på magisk vis. Jeg på min side har egentlig aldri vært opptatt av slikt, jeg elsker naturen, helt sikkert fordi min far har tatt meg med ut i den ville naturen så lenge jeg kan huske. Nå var jeg endelig blitt gammel nok til å kjøre bil, kjøpe alkohol og ellers gjøre hva jeg selv ville, men jeg lot ikke det drive meg til et hav av festing og slåssing. Noen dager etter jobb dro jeg rett hjem for å slappe av, mens andre ganger tok jeg bena fatt opp til toppen av et fjell like ved. Dette var en slik dag, og en av de få vennene jeg hadde som ikke drakk hele tiden, Cecilie, bestemte seg for hive seg med. Cecilie og jeg dro ofte på slike små turer sammen, hun var uten tvil den beste vennen jeg hadde, og jeg elsket å oppdage nye steder sammen med henne. Ofte gikk vi oss vill mens vi var ute i det fri, og vi fant som oftest idylliske plasser som ingen av oss hadde vært på tidligere. Det hun ikke visste var at jeg var heftig forelsket i henne, og når vi gikk på turer gikk jeg som oftest bak henne. Hun hadde en helt fantastisk kropp å se på, og spesielt på sommeren når det var varmt nok til å gå ut med kun en liten shorts på. Det var ikke uvanlig at jeg ble opphisset av å se på henne, og når vi dro hjem hver for oss var det overhodet ikke uvanlig at jeg onanerte med henne i tankene mine. Cecilie var ganske høy og slank, og takket være turer som disse, samt masse annen trening, hadde hun også en nydelig og stram rumpe. Jeg kunne ikke huske sist natt jeg ikke drømte om den fantastiske bakdelen hennes, jeg var rett og slett oppslukt i alt som hadde å gjøre med henne. Jeg latet som om vi kun var venner, noe vi egentlig var, og jeg tror ikke hun hadde noen ide om hva jeg egentlig ønsket å gjøre med henne. Hun var singel, og derfor holdt jeg hele tiden motet oppe i håp om at hun en dag kom til tenke samme tanker om meg som jeg gjorde om henne.

Nydelig utsikt

Etter timesvis med gåing og prating kom vi endelig til toppen av en nydelig fjelltopp, hun var blitt så varm på turen opp at hun kunne hadde på seg den korte shortsen og en liten treningstopp. Heldigvis gikk jeg bak henne, for når hun stoppet for å kle av seg jakken ble jeg nesten hard med en gang. De nydelige magemusklene hennes kom fram i syne, kombinert med den deilige rumpen hennes var det uten tvil et syn som kunne gjøre en hver mann gal. Vi ble sittende en stund på toppen, hvor vi åpnet sekkene våre for å ta ut både niste og kaffe, samt en liten sjokoladebit. Dette var et ritual som Cecilie hadde introdusert på en av våre første turer sammen, hvor hun belønte seg selv med en liten sjokolade hver gang hun nådde toppen av et fjell. Jeg på min side tenkte aldri på denne sjokoladen, min største drøm var å knulle henne på en fjelltopp. Svetten rant nedover oss begge, og jeg kunne ikke lar vær å fantasere om å rulle rundt med henne på den lille gressflekken vi fant på toppen, hvor jeg kunne ligge helt inntil henne helt naken å kjenne den varme kroppen hennes mot min. Praten gikk som normalt, og vi begge fisket frem kameraene våre for å dokumentere nok en godt fullført fjelltur. Hun gikk helt frem til kanten for å fotografere, og jeg tok sjansen til å ta noen bilder av den deilige og lettkledde kroppen hennes, som jeg uten tvil kom til å nyte senere for meg selv. Jeg følte meg egentlig ganske patetisk når jeg gjorde dette, og jeg lurte hele tiden på hva hun hadde kommet til å sagt til meg hvis hun fant ut hva jeg gjorde med bildene jeg hadde av henne på turene våre. Noen måneder tidligere hadde vi gått på en fjelltur som varte i to dager, hvor vi overnattet sammen i en liten hytte som hun hadde fått lånt av et familiemedlem, og jeg hadde tatt noen meget gode bilder av henne. Hun var spesielt lettkledd på et av bildene, og det bildet var nesten brent fant i skjermen på datamaskinen min hjemme. Bildet var av henne mens hun vasket seg i vasken med en klut, hvor hun sto meg ryggen til meg med kun en truse på. Jeg drømte stadig om denne morgenen, hvor hun i stedet for å vaske seg snudde seg rundt og kom gående mot meg. I drømmen min tok det ikke mange sekundene før hun var helt naken, og vi endte opp i alle tenkelige posisjoner med hverandre.

Rumpebilder

Dessverre var det kun en drøm, jeg var nesten hundre prosent sikker på at hun overhodet ikke hadde slike følelser om meg. Etter vi hadde nytt det fantastiske synet fra toppen av fjellet en stund bestemte vi oss for å dra nedover igjen. Vi hadde omtrent en tur på tre timer foran oss for å komme helt ned, så etter en halvtimes pause satte vi avgårde hjemover. Det var litt kjølig på toppen på grunn av vinden, så Cecilie hadde dessverre kledd på seg jakken igjen. Jeg kjente en liten del dø inn i meg når jeg så at hun tok fatt i jakken, jeg ønsket selvsagt å se mer av henne. Disse turene hadde blitt mindre og mindre om å se naturen, og mer og mer om å se på kroppen hennes. Vi pratet selvsagt hele tiden, og selv om jeg elsket å ha samtaler med henne var synet av kroppen hennes uten tvil vinneren. Etter vi hadde gått omkring en time måtte jeg forferdelig tisse, så vi bestemte oss for å finne en plass hvor vi kunne ta en liten pause. Jeg ville på do, og vi hadde begge en liten slurk kaffe igjen i termosene våre, så etter noen minutter fant vi en liten plass skjermet av vinden hvor vi bestemte oss for å slappe av noen minutter. Jeg kastet fra meg sekken og løp inn i skogen for å tømme meg, mens Cecilie åpnet sekken og helte kaffe i koppene våre. Når jeg kom ut igjen fra skogen så jeg at hun hadde åpnet sekken min, og at hun gikk igjennom bildene mine på kameraet mitt. Jeg kjente panikken ble skutt igjennom kroppen min, jeg hadde nemlig tatt noen bilder kun av rumpen hennes. Jeg så i øynene hennes at det var akkurat disse bildene hun så på, og hun spurte meg om hvorfor jeg hadde tatt slike bilder av henne. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, så jeg spurte henne om hvorfor hun så på kameraet mitt. Cecilie svarte at hun ville se om jeg hadde tatt noen bedre bilder av utsikten på toppen enn henne, siden hun hadde et dårligere kamera enn meg, men at det tydeligvis ikke var utsikten jeg var mest opptatt av. Jeg rødmet, og klarte ikke å få ut et eneste ord. Da ga hun meg kameraet mitt, og kledde så av seg både jakken og den lille treningstoppen. Hun sto plutselig helt toppløs foran meg, og ba meg om å ta flere bilder av henne. På den ene lurte jeg på om hun var seriøs med meg, men jeg kom til konklusjonen om at hun neppe ville gå så langt for å spøke med meg, så jeg skrudde på kameraet å begynte å knipse bilder av henne. Hun kledde av seg mer og mer mens jeg knipset bildene av henne, og til slutt var hun helt naken. I håp om at mer enn dette skulle skje prøvde jeg ikke å skjule at jeg var bankende hard nedentil, faktisk gjorde jeg alt jeg kunne for å vise henne akkurat det. Det tok ikke lang før hun la merke til det, så hun tok kameraet ut av hendene mine og ba meg kle av meg, hun sa at det nå var min tur til å bli tatt bilder av. Jeg ønsket egentlig ikke å bli tatt bilder av naken, men jeg var alt for svak i dette øyeblikket til å si nei til noe som helst. Jeg gjorde som hun sa, og etter noen minutter var jeg også naken som den dagen jeg ble født. Hun la ned kameraet, og spurte; ''hva nå?''. ''Jeg... jeg vet ikke,'' svarte jeg med en litt skjelvende tone. Hun smilte lurt til meg og la seg ned på gresset med bena i været. ''Vil du smake på meg,'' spurte hun. Det ville jeg absolutt, så jeg la meg ned foran henne og beveget tungen min sakte mot hennes aller helligste. Hun hadde allerede rukket å bli litt våt, og selv om vi hadde gått i mange timer smakte hun overraskende deilig. Hun begynte å stønne etter en liten stund, noe jeg svarte meg å stikke to fingre så lang inn i henne som jeg klarte, mens tungen jobbet i et åttetall rundt klitorisen hennes. Jeg ble hardere og hardere, og hun spurte meg hvor lenge jeg ville vente før jeg skulle knulle henne. Jeg hadde aldri sett denne siden av Cecilie, og lurte fortsatt på hva som gikk av henne. Jeg lot ikke det stoppe meg fra å plassere meg over henne, å stikke den bankende harde pikken min så langt inn i henne som overhodet mulig. En varm og våt følelse omfavnet hele pikken i det jeg stakk den inn. Jeg kunne ikke huske sist gang jeg hadde hatt sex, og jeg hadde helt klart aldri hatt sex med en så vakker jente som Cecilie. Jeg var utrolig kåt, så sakte sex ble raskt byttet ut med heftig knulling ute i det fri. Det var tusen ganger bedre enn jeg noengang kunne ha forestilt meg. Jeg ba henne stille seg på alle fire, jeg ville nemlig tømme meg inn i henne bakfra. Hun spurte om jeg var på tur til å få orgasme, noe jeg absolutt var. Hun sa det var en bedre stilling for å få orgasme, så hun ba meg legge meg på rygg. Jeg adlød, og hun senket seg så sakte ned på pikken min helt til hun nådde bunnen. Jeg kom så langt inn at jeg kjente med en gang at orgasmen ikke var langt unna, noe hun svarte meg å ri meg svært raskt. Med ett begynte jeg å pumpe henne full av den varme spruten min, noe hun så ut til å like meget godt. Hun tømte meg for hver lille dråpe, og ble sittende lenge over meg å nyte den varme følelsen. Etter en stund trakk jeg meg ut, og måtte nok en gang tisse. Vi kledde på oss raskt, i frykt for at noen turgåere skulle se oss, og vi gikk så videre ned mot parkeringsplassen vi hadde startet fra. På tur ned sa hun at hvis jeg slettet alle bildene av henne var dette ikke i nærheten av siste gang dette kom til å skje. Bildene ble slettet.

Flere erotiske noveller:

• En mekanikers drøm - Hun trenger en batteri men det er ikke alt hun får av ham...
  • Det Beste - Det skjer på en utstilling at han og kjæresten plukker opp en het dame...
  • Bare for deg - Dagen har kommet hvor hun skal ha sex første gang i hele sitt liv...
  • Salg nr. 2 - Hun selger en leilighet og for noe uvented tilbake fra kunden...
  • Jungelen - Etter en krangel med kona bestemmer han seg for en tur til jungelen. Der møter han henne...