Registrer deg gratis nå!

Jeg er en:
videre »

Ukene i Gøteborg

Jeg gikk ombord i flyet, med avgang til Gøteborg klokken 7 på morgenen. Det var mye jeg gledet meg til i ferien min, men en ting var helt klart å møte Aina igjen. Det var to år siden sist vi møttes, jeg hadde ikke sett Aina siden sist jeg var i Sverige på ferie. Man skulle tro at på to år hadde jeg begynt å glemme hvordan hun så ut, hvordan hun oppførte seg, og hvor hun holdt til. Men alt var krystallklart, og jeg gledet meg utrolig mye til å møte henne igjen. Den eneste kommunikasjonen jeg hadde hatt med henne siden sist var på telefon. Ingen bilder, ingen Facebook, absolutt ingenting annet enn en telefonsamtale i ny og ne. Jeg var som sagt i Sverige for to år siden, rettere sagt Gøteborg. Jeg tilbrakte 3 uker der, og jeg var så heldig å møte Aina etter kun 2 dager. Hun jobbet på en restaurant som lå litt gjemt bort, så hver gang jeg dro dit ble vi sittende å prate lenge. Etter cirka en uke spurte jeg henne om vi skulle finne på noe mens jeg var på ferie i hjembyen hennes, og ansiktet hennes lyste opp mens hun takket ja til tilbudet mitt. Hun hadde overnattet hos meg på hotellrommet mitt ett par ganger, men det var aldri noe mer enn å bare sove ved siden av hverandre. Jeg hadde drømt flere ganger om å ha sex med Aina, og når hun brukte å ligge ved siden av meg fikk jeg ofte ereksjon, og måtte snu meg andre veien. Hun sov alltid i en hvit liten truse av bomull og en tettsittende hvit topp. Hun var utrolig deilig å se på, og enda bedre å ligge ved siden av. Jeg husker enda hvor varm hun pleide å være under dynen, noe som var litt ubehagelig på kvelden, men det beste i verden på morgenen. En av nettene som hun overnattet våknet jeg opp midt på natten for å gå på do, og hun lå på magen på sengen. Dynen hadde hun sparket av seg, så jeg så den søte og stramme rompen hennes, bare tildekt av den lille trusen. Den kvelden ble jeg stående å onanere mens jeg stirret på henne. Jeg fantaserte om å dra trusen hennes forsiktig til siden, og skli en finger inn i henne i håp om at hun skulle våkne opp å like hva jeg holdt på med. Jeg var ganske sikker på at hun ville ha noe mer enn bare søvn, men fordi jeg er veldig sjenert skjedde det aldri. Jeg lurte ofte på hva som hadde skjedd hvis hun hadde våknet den natten, men heldigvis slapp jeg å finne det ut. Vi var omtrent halvveis til Gøteborg, og jeg ble sittende i setet mitt og fantasere om Aina helt til jeg sovnet. Jeg våknet akkurat i det hjulene på flyet traff bakken, og jeg dro nesten av meg setebeltet der og da. Aina visste faktisk ikke at jeg var på tur til å møte henne.

Vi hadde snakket på telefonen for rundt en uke siden, og da fortalte jeg at jeg skulle komme om 2 uker og ikke 1 uke. Aina hadde en kjæreste for rundt 8 måneder siden, og selv om jeg ikke var sammen med henne ble jeg veldig skuffet over å høre det. Heldigvis for meg hadde de nettopp slått opp, jeg tror nok ikke jeg hadde dratt for å møte henne hvis hun hadde vært i et forhold, selv om vi aldri har ligget sammen engang. I mine tanker var hun min, og bare min. Etter jeg fikk hentet bagasjen min fra båndet på flyplassen gikk jeg ut av terminalen og skaffet meg en taxi. Hotellet var cirka en time unna flyplassen, og det beste var at hotellet bare lå en kort spasertur unna der Aina jobbet. Jeg røkte en kjapp sigarett, og hoppet i drosjen. Ordtaket som sier ''borte bra, men hjemme best'' var fullstendig feil for meg mens jeg satt i drosjen, jeg kunne ikke huske sist jeg var like oppspilt av å være borte fra både hjembyen, bilen og leiligheten min. Det eneste jeg hadde med meg var en liten koffert, resten brydde jeg meg ikke om. Vi skulle straks kjøre forbi restauranten hvor Aina jobbet, jeg var sikker på at jeg kunne snike til meg en titt av henne mens bilen kjørte forbi. Og det gjorde jeg, hun ryddet av ett av bordene som sto halvveis utenfor restauranten. Ikledd jobbuniformen hennes som besto av et sort skjørt og en sort skjorte. Jeg kunne akkurat skimte en hvit topp innenfor skjorten, akkurat slik hun pleide å ha den. Vi ankom hotellet, jeg betalte sjåføren og takket for meg, før jeg nærmest sprintet opp på rommet for å ta meg en dusj. Siden jeg hadde sittet på flyet i to timer følte jeg at jeg trengte det, og jeg måtte selvsagt være presentabel når jeg skulle møte Aina. Mens jeg dusjet tenkte jeg nok en gang på når hun lå på sengen på rommet mitt, som var prikk lik som det rommet jeg hadde nå. Det var samme hotell som sist, bare en etasje nedenfor. Den sprettende rumpen hennes, og slanke og stramme kroppen, og lukten av parfymen hennes som var nok til å lamme meg fullstendig. Jeg ble faktisk kåt av å lukte på parfymen hennes. Jeg fantaserte hvor godt det hadde vært å sakte føre pikken min inn i henne, jeg husket at jeg kunne se på trusen at hun var våt, det var en liten flekk akkurat på hennes aller helligste. Jeg klappet meg i ansiktet ett par ganger for å roe meg litt ned, sprayet på min beste parfyme og begynte å gå mot restauranten hvor hun jobbet. Når jeg kom frem var hun ikke å se, hun var på bakrommet, så jeg satt meg ned i baren og ventet. Det var ingen andre i lokalet, så jeg regnet med at hun var på baksiden og snek til seg en sigarett. Etter ett par minutter kom hun tilbake, og med en gang hun så meg ropte hun navnet mitt, og kom nesten løpende mot meg. Hun ga meg en klem så varm at jeg trodde jeg skulle dø. Hun presset puppene sine inntil meg, kanskje ikke med vilje, men det brydde jeg meg lite om. Når sjokket hadde lagt seg ble vi sittende utenfor å prate. Det hadde jo tross alt gått to år siden sist, så vi hadde en del å prate om. Aina snakket for det meste om eks-kjæresten sin, og for en drittsekk han hadde vært mot henne og at hun nå trengte en ordentlig mann som kunne ta seg av henne. Det ble en liten pause i samtalen akkurat der, og begge så litt lurt på hverandre. Hun hadde 40 minutter igjen før hun stengte restauranten, så vi satt og pratet helt til hun tok kvelden. Når hun var ferdig dro vi begge ut på byen for å ta noen drinker sammen, vi dro inn på en bar som vi gikk mye på sist jeg var i byen. Endelig var jeg tilbake hvor jeg mente at jeg hørte hjemme.

Fantasien om Aina

Det skulle ikke mange øl til før jeg begynte å føle meg trøtt. Jeg spurte om hun var trøtt, men hun svarte at hun var lys våken. Siden vi satt i en tom bar, helt inn i et hjørne var det ingen som så hva som skjedde like etterpå. Hun la hånden sin på den åpenbare bulen på buksen min, før hun så meg i øynene og spurte om jeg fortsatt var trøtt. Det var jeg overhodet ikke, så jeg la press på hånden hennes som gjorde meg enda hardere. Jeg hadde på meg en slapp dongeribukse, så det var ikke noe problem for Aina å åpne den. Hun strøk meg forsiktig oppover pikken min før hun begynte å runke den svakt. Jeg spurte om det ikke var ett annet sted vi kunne gjøre dette, og derfra tok det ikke lang tid før vi satt kursen mot hotellrommet mitt. Jeg har aldri før vært så kåt som når vi gikk hjem til meg den kvelden, og kommer sannsynligvis aldri til å bli det igjen. Mens vi gikk fortalte Aina meg at hun angret veldig på at vi ikke gjorde dette sist gang jeg var i Gøteborg, og at hun ikke skulle la sjansen gå ifra henne denne gangen. Når vi kom inn på rommet begynte vi å kline med en gang. Hun hadde enda skjørtet fra jobbuniformen hennes på seg, så det var ikke noe problem å få den av. Under skjørtet skjulte deg seg en hvit liten bomullstruse, akkurat slik som hun hadde pleid å brukt. Vi la oss ned på sengen, og jeg spurte henne om jeg kunne knulle henne mens hun hadde den hvite toppen på. Hun spurte om jeg ikke ville se puppene hennes, men jeg forklarte at jeg hadde fantasert om henne i to år med en slik topp. Det var ikke noe problem, og hun la seg ned på magen, slik som hun lå den kvelden jeg så rumpen hennes. Jeg kom nesten før vi hadde begynt, det hele var en fantasi som utspilte seg foran øynene mine. Dette var garantert verdt flyturen tenkte jeg, mens jeg førte pikken min inn i henne. Jeg kjente hele kroppen hennes spente seg når jeg var så langt inn som jeg kom, og hun slapp ut et høyt stønn. Derfra gikk det ikke lenge før sexen var godt i gang, og jeg ba henne ta av den hvite toppen. Puppene var et 10 ganger bedre syn når de ikke var tildekt. Vi byttet posisjon, Aina satt seg oppå meg og bøyde seg ned, slik at jeg fikk brystvortene hennes i munnen min. De var veldig harde, så det var ingen tvil om at hun også likte det som skjedde. Med ett begynte hun å bevege seg raskere og raskere, og jeg kjente at jeg ikke var langt unna å sprute. Jeg spurte om hvor hun ville at jeg skulle komme, og hun ba meg sprute inn i henne. Hun fortalte at hun elsket den varme følelsen av en mann som fyller henne opp. Jeg var ikke vanskelig å be, så jeg sprutet hardere enn jeg noen gang før hadde gjort mens hun klorte seg fast i skuldrene mine og lot orgasmen sin reise rundt i gjennom kroppen hennes. Når det hele var over ble vi liggende naken på sengen å prate videre. Etter en stund gikk vi i dusjen sammen, og når kvelden var over sovnet vi også sammen. Denne gangen var det verken en topp eller en truse i veien for den spreke kroppen hennes, og det varme følelsen av hennes kropp mot min var nok en gang en del av livet mitt. I hvertfall for 3 uker. Det er nok ikke nødvendig å si, men jeg gjør det likevel, det var de beste 3 ukene så langt i mitt liv.