Registrer deg gratis nå!

Sexnoveller

Til vi treffes igjen

forfatter: Amalie Jørgensen

En dag bestemte jeg og noen venner oss for å ta en tur til de vakre strendene i Benidorm i Spania. Vi skulle være der et par uker og bare nyte livet. Dette hadde jeg virkelig sett frem til, og det ville bli helt fantastisk å komme litt bort fra det hektiske livet mitt med studier og deltidsjobb. Da det begynte å nærme seg dagen for avreise, må jeg innrømme at jeg ofte dagdrømte meg bort til sollfylte strender med en kald drink i hånden og med yndlingsmagasinet mitt, godt tilbakelent i solstolen på stranden. Ferie var akkurat hva jeg trengte nå. Når jeg tenker etter var det svært lenge siden jeg hadde vært på ferie.Plutselig fant jeg meg selv i Benidorm og jeg elsket det. Det asurblåe havet og den stekende solen som gjorde huden min gyllenbrun, mens jeg spankulerte rundt på stranden i en liten bikini, var midt i blinken. En ettermiddag ville venninene mine Hanne og Lotte, gå å shoppe litt i sentrum, men jeg ville heller tilbringe dagen på stranden og slikke sol. Vi skulle jo uansett dra tidlig dagen etter, og tanken på å fly rundt i byen var ikke så fristende for meg.Det ble til at Hanne og Lotte dro avsted uten meg, mens jeg nøt kveldssolen gå ned ved stranden. Mens sola sprengte i ildrøde farger og avkjølte seg i en kaskade av rosa skyer, begynte jeg å pakke sammen sakene mine. Jeg tok på meg en en hvit poncho og ruslet opp fra stranden. Jeg fikk plutselig øye på en usedvanlig kjekk fyr. Jeg mener han var i midten av 20-årene. Han var ganske høy, nesten 2 meter, og hadde askeblondt hår og en atletisk kropp med en deilig brunfarge. Jeg sakket ned farten litt og klarte ikke helt å la være å se på ham. Han tok frem litt solkrem og smurte den på kroppen sin, han så meg og smilte. Jeg rødmet og så fort vekk, men kikket tilbake igjen.til vi treffes igjenOverraskende nok la han fra seg solkremen og kom bort til meg. Han hilste på meg og jeg la merke til øynene hans, som hadde en nydelig drømmeaktig blåfarge. Vi satte oss ned og begynte å småprate. Sola begynte å slå sine siste sprekker på himmelen, og restaurantene ved strandkanten tente lysene sine som kastet et glødene gyllent skinn langs strandlinjen. Vi ble godt kjent, og det føltes enkelt å snakke med han. Jeg fortalte ham om mine tidligere forhold, og hvor katastrofale de hadde vært. Han hadde forståelse for meg og fortalte også om sine tidligere forhold.Det begynte å bli litt kjølig så vi reiste oss og børstet av oss sanden og gjorde oss klar til å gå. Han spurte meg hvilke planer jeg hadde resten av kvelden. Jeg sa at jeg ikke var sikker, men at jeg skulle reise hjem i morgen. Han foreslo at vi kunne ta en drink hjemme hos han. Jeg nølte litt, fordi jeg hadde en anelse om hva som ville skje dersom jeg ble med han hjem. Men på en annen side var dette en deilig fyr jeg ikke ville gå glipp av.Vi ble enige om å møtes litt senere. Det passet bra, fordi det gav meg tid å skifte klær og slappe av litt på hotellet før jeg dro ut igjen. Jeg lette etter noe passende å ta på meg. Etter flere forsøk, bestemte jeg meg for å ha på en lyserosa tanktop, khaki shorts og sandaler. Hanna og Lotta var fremdeles ikke kommet tilbake, så jeg sendte dem en tekstmelding om at jeg skulle treffe en venn og kom tilbake senere, slik at de ikke ble bekymret for meg.Jeg var spent på denne kvelden. Hva kom til å skje? Jeg hadde aldri før sagt ja til å bli med en fyr hjem allerede den samme dagen som jeg hadde truffet ham. Jeg var mer forsiktig av meg enn som så. Men jeg kunne likevel ikke la være å fantasere om han. Da jeg forlot hotellrommet tenkte jeg på hvordan det ville føltes når han kysset meg langs halsen, knadde brystene mine og tok på meg der nede. Jeg var skikkelig tent på å se han igjen!Jeg fant huset hvor han bodde helt uten problemer. Han hadde vært flink med å forklare veien og det var bra, for jeg var litt nervøs fra før av. Før jeg visste ordet av det sto jeg utenfor døren hans. Jeg kremtet, så ned på antrekket mitt og sjekket at alt var ok. Så ringte jeg på døra og ventet spent, mens jeg hadde sommerfugler i maven."Hei! Så hyggelig at du kunne komme!" sa han idet han åpnet døra."Hyggelig å være her." svarte jeg og han lente seg frem og ga meg et kyss på kinnet.Han gav meg en kort omvisning rundt om i leiligheten hans, og vi endte opp på balkongen. Den hadde en utrolig nydelig utsikt over strandlinjen. Husene som man kunne se om dagen var nå erstattet av hundrevis av små lys som glødet intenst langs strandlinjen. Kvelden var fremdeles varm og den kjølige kveldsvinden strøk hårlokkene mine over skulderen på meg. På en innskytelse sa at han at jeg var veldig vakker. Jeg rødmet, og sa takk.

Deilig grillmat med dessert

"Jeg tenkte at vi kunne grille litt," sa han. Jeg svarte at jeg elsket grillmat og la først nå merke til bordet med mat på balkongen. Han tente et stearinlys som han satte på bordet og jeg så at de lå en hummer, en flaske rødvin, franske baguetter, en bolle med salat, og et fat med lokk over seg. Kanskje det var desserten?Mens han grillet hummeren, kikket jeg på han og beundret hvor vakker han var. Maten ble raskt klar og vi spiste, drakk og snakket til sent på kvelden. Jeg begynte å bli søvning og tenkte på å dra hjem til hotellet."Jeg skulle ønske du kunne bli litt lenger," sa han og stemmen hans virket litt trist. Jeg kunne også ønske det, sa jeg, men jeg skulle jo reise hjem neste morgen. Vi kunne jo holde kontakten via Facebook og så kunne jeg besøke han en annen gang og vi kunne forsette der vi sluttet.Jeg takket for meg og reiste meg fra stolen. Da kom han bort til meg og lente seg inntil meg. Han kysset meg med sine myke lepper, og det var et dypt og langt lidenskapelig kyss. Jeg smeltet bokstavelig talt i armene hans. Det var....utrolig. Jeg visste at jeg ikke kunne forlate han nå og ville bare bli værende der i hans omfavnelse."Bli her hos meg i kveld. Jeg skal ta vare på deg," sa han mens han omfavnet meg og kysset meg lidenskapelig."Jeg vet ikke, jeg har lyst, men jeg...." jeg var litt forvirret om jeg burde bli eller ikke. Men han fikk meg raskt til å bestemme meg da han tok fingrene gjennom håret mitt, og lente seg tettere inntil meg og hvisket:"Jeg vil ha deg nå," sa han.Hjertet mitt begynte å banke hardt og raskere. Det var som om det ville hoppe ut av brystet mitt. Jeg innrømmer gjerne at jeg ville Sex med ham der og da. Han løftet meg plutselig opp, jeg skvatt til og smålo litt. Armene hans var muskuløse og han luktet så godt. Han la meg ned på sofaen og kledde straks av meg toppen min. Noe motvillig sa jeg:"Du, jeg vet ikke om jeg bør gjøre dette," sa jeg og kikket opp på han, men han svarte at jeg skulle slippe meg løs."Du vil ikke angre på dette," forsikret han meg og tok av seg skjorten sin. Han hadde en herlig kropp og jeg begynte å stryke maven hans. Der og da visste jeg at jeg ikke lenger kunne motstå ham og ville at han skulle ta kroppen min. Sakte løsnet han BHen min, de myke brystene mine falt ut og han begynte å kysse og slikke dem. Han lekte med brystvortene ved å småbite dem og suge på dem. Jeg stønnet og mistet alle hemninger."Du er fantastisk, og jeg vil elske deg hele natten," sa han mens han kysset meg nedover kroppen. Jeg stønnet høyere og grep håret hans og dyttet han lengre ned. Utenfor kunne jeg høre den svake lyden av musikk fra nattklubbene mens gardinene ved balkongen blafret i den svale kveldsvinden. Jeg rykket til da han begynte å nærme seg mine mer sensitive deler. Tungen hans begynte å slikke meg febrilsk og det føltes utrolig godt. Jeg stønnet lavt til jeg kom. Han kysset meg igjen og da pep mobilen min. Jeg rev meg forsiktig løs fra kysset og hentet vesken min som jeg hadde lagt ute på balkongen. Han kom etter meg og kysset halsen min mens vi begge sto nakne ute på balkongen. Det var en melding fra Hanna og Lotte som lurte på når jeg kom tilbake. Men før jeg fikk svart dem tok han fra meg mobilen og kysset meg på halsen, mens den andre hånden gled ned mot skrittet mitt.Vi elsket lidenskapelig hele natten og jeg hadde ikke hatt blund på øyet da jeg kom tilbake til de andre tidlig på morgenkvisten. «Hvor ble du av? Vi har vært så bekymret for deg!» sa de. «Har det hendt deg noe?» «Ja,» sa jeg. « Noe jeg aldri kommer til å glemme,» smilte jeg...

Flere erotiske noveller:

• Salg nr. 2 - Hun selger en leilighet og for noe uvented tilbake fra kunden...
  • Det Beste - Det skjer på en utstilling at han og kjæresten plukker opp en het dame...
  • Fjellturen - Noen ganger er det ikke mer enn en fjelltur som skal til...
  • Båttur - Når man er rik er man rik, men sex har vi alle...
  • Pianotimen - Han er en pianoelev og han vet at han er flink med fingrene. Hun vet det også...
  • Channel No. 5 - Hun blir kjent med han i heisen og fantaserer med en gang...